torsdag 12. november 2009

Utvisning av skolen...

pga rosa miniskjørt.... :p
Artige saker det der:)
Tenk på norsk hverdag, hvor mange jenter ser vi ikke som går i tights med korte topper, der
rumpa vises, eller de korteste kjolene eller shortsene, der du kan se hele sullamitten..
Er det deilig? Klarer vi å konsentrere oss hvis vi ser eller går sånn?
Jeg selv går i tightser med topper, men de skal gå nedenfor rumpa..
Har også korte kjoler, men de er aldri kortere enn at ting er dekket til!
Kan dette bli et problem, i forhold til skoler og samfunnet?

10 kommentarer:

  1. Det kan bli ett problem ja:D
    hehe. Men vi liker det:D Nye moten på sonans..

    SvarSlett
  2. Hehe, godt du har en mening Veronica :)
    Er en ny mote vi skal innføre i masse på sonans kanskje? :p

    SvarSlett
  3. Heilt enig, e grusomt! E det rart det e krig i verda?

    SvarSlett
  4. Kanskje eg skal ha på meg det i morga? Eller, nei vent.. Har jo juleferie eg:)

    SvarSlett
  5. ja:D roger hadde virkelig likt at alle jentene hadde gått med rosa miniskjørt:)

    SvarSlett
  6. Nei, ikke rart.. Og det er jo der alle dessa tysker konene vi har i norge, og alle tysker barna.... Dillemma detta, særlig i nyere historien ;)

    Juleferie ja, det er digg! Jeg ønsker meg og!

    SvarSlett
  7. Mhm, Roger hadde digga det, da hadde vi satt han ut da ;)
    Skal vi ta en butikk date V og kjøpe oss rosa miniskjørt? ;p

    SvarSlett
  8. Jeg stemmer for mange rosa miniskjørt på Sonans. Men det skal da litt mer enn et rosa miniskjørt til sette denne karen ut;-) Men hadde digga det ja.. Vil ikke ha juleferie allikevel da plutselig:-):P

    SvarSlett
  9. Hehe, Roger da ;) Veronica, da veit vi hva vi skal i morgen/delvis neste uke ;)

    Silje: Gå å legg deg!!! :p 3x3 matte timer, så ere juleferie/eksamens forberedelser på meg!

    SvarSlett