søndag 17. april 2011

I`m going home!!

Endelig skal jeg hjem til mitt paradis på jord :)
Tok masse herlige bilder når jeg var hjemme sist til jul, sikkert delt noen av de før, men for å illustrere mitt paradis nok engang kommer det et lite knippe nå!
Gleder meg masse til å se Trym gutten min igjen! <3
Og ikke minst bestefar!
Den sterkeste mannen jeg veit om!
Er det ikke flott? Utsikten fra verandaen i 1 et :)
Gud som jeg gleder meg til å komme hjem i hele 5 dager!
Nå er det pakking som gjelder!!

4 kommentarer:

  1. :) det så ikke helt feil ut der nei. Nydelig :)
    Må kose deg masse hjemme hvertfall.. jeg skal kose meg i danmark i påsken.. kjenner eg er litt misunnelig på deg, hjem å på ski, kose deg med familien å snøen. Har ikke vært på ski eller brett på to år.

    SvarSlett
  2. Det er ikke feil heme på bygda :)

    Skal kose meg enormt mye, og nyte friheten fra alt! Det er ikke noe særlig snø att heme, så blir nok dårlig med ski.. Men å være heme er det beste uansett vær :)

    God tur til danmark lille deg :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint <3 må kose deg mye, så sees vi etter påske. Frisk og rask :)

    SvarSlett
  4. Takk :) Jeg skal kose meg, det må du og heme på bygdi :) Vi sees etter påske og håper sterkt på noen vakter sammen :) Lad batteriene heme nå!!

    SvarSlett