torsdag 21. april 2011

Siste kveld heme...

Gjør som homer simpson i dag jeg :) tar meg en duff øl! Kos!
Kvelden i går gikk bare til å slappe av, kjørte far avgårde på blues, og vi andre som var heme vart sittende å spille olsen! Jeg tapte nå ikke jeg da i allefall :p
Var koselig samtidig som det var vedmodig..
I dag spiste vi en bedre frokost, pakket, dro på hytta til Bestefar og Reidun en tur, ned igjen, pakke og så nyte sola en siste gang på østsia ta landet! Flyturen over gikk bra, merket humøret sank igjen når vi landet i Bergen, men gudsjelov er det flott vær her og, så det hjelper nå på humøret :) Nå er det jobben som kaller, 3 netter på rad, best været holder seg og at det er snille folk ute på byen!!! :)

3 kommentarer:

  1. Heisann.
    Driver jo å samler på ølflasker,lurer litt på hvor du får tak i denne? I Norge?

    SvarSlett
  2. Ja:) I norge, på spar i Gran deriblandt :)

    SvarSlett
  3. :) ikke feil!! jeg samler på flasker.. ta en med til meg då :D

    SvarSlett