mandag 1. august 2011

Flytting, jobb, kjøring

her er min helg i bilder :p under vasking av bergensleiligheta fredag fant jeg en godt gjemt godis fra Torres :) hvordan han har klart å dytte den så langt inn på en så liten flekk uten å flytte på noe er godt gjort! Torres er bare verdens skjønneste <3 kurt og jeg var ganske effektive vaskere fredag,så vi hadde kose dag i byen lørdag etter overlevering av nøkler tidligere på dagen :) utrolig deilig å bare gå rundt å glane og ha tid til å kose seg og nyte livet :) lørdag var og min siste arbeidsdag i bergen på contra! Litt vemodig men også greit kjenner jeg :) var mange personer innom for å ønske meg lykke til videre på ferden,utrolig koselig! Etter jobb så var det duket for standard kjs avslutning! :s derav bilde nr 2.. Det var klæra mine etter at jeg ble dynket i ymse varer og spylt i hageslange etterpå.. Om det hvite noen gang blir hvitt igjen gjenstår å se.. Jeg har i allefall fortsatt kanel i håret :( men gutta fikk nå kost seg på min bekostning :p også kua da! Kjørte jo siste del av flyttelasset og bilen min over igjen i går,på vei ned igjen fra filefjell var det for det første super elendig vei som vanlig,men ikke nok med det,i går var det søren meg masse kuer på tur og.. :s om de har sliti seg fra bingen ekker hva veit jeg ikke,men respekt for biler eide de i allefall ikke! Dumme dyr altså,kjørte sikksakk,stoppet,kjørte etter,ja egentlig alt mulig! Man kom seg nå til slutt forbi rundt 20kuer og kunne endelig trykke gassen i bånn ;) kom meg trygt hjem,og er nå på vei inn på jobb klar for en ny arbeidsuke :) har du hatt en fin helg? :) ps:får jeg tak i et bilde fra dynkinga skal jeg faktisk dele det med dere og vise hvor j..... jeg så ut!

2 kommentarer:

  1. haha, hadde vært gøy å se bilde av dyninga ja :)

    SvarSlett
  2. Får jeg noen gang bilde så skal jeg heller drite meg ut med å poste ett! :p

    SvarSlett