torsdag 11. august 2011

Hei sveis og god morgen!

God morgen alle sammen! God morgen far og mor! God morgen lillesøster tralla la :) utrolig kvikk etter forholdene å dømme! Særlig etter 4timers søvn:s men har vel noe med at jeg skal ha en artig dag på jobb i dag :) for de som kjenner meg og har jobbet med meg før så kan jeg si at jeg skal trene fingrene mine i dag ;) gleder meg helt vilt! Et halvt år siden sist i allefall! Ellers prøver jeg ut en ny sveis,derav bildene! Syns? Syns den er litt kul og veldig avslappende :) men tar gjerne imot din dom :) nei,får kose meg videre i sete mitt på bussen jeg :) god morgen til dere lesere når dere står opp :)

2 kommentarer:

  1. ååå, fin på håret <3 Savner langt håt når jeg ser dette!! Du er alltid så fin du <3 hmmm, jeg skjønner ikke hva du skal jeg :/ hehe

    SvarSlett
  2. Gjorde du ikke Anita? Når jeg reiste med jobben i Bergen til både Ålesund og Stavanger gjorde jeg det jeg gjorde på torsdag der ;)

    Ser du den da? :)

    Takk for oppmuntring skjønne du! Savner deg viiiiirkelig!! <3

    SvarSlett