mandag 7. mai 2012

Refresh?

Har ikke vært noen superblogger, men har jaggu meg 
tatt en pause fra bloggingen som de gjør støtt og stadig!
Skal inrømme at jobben har tatt tida fra meg, så når jeg først har kommi meg hemmat i
mi egen leilighet så har det vær Torres og avslapping som har stått
i fokus gitt...! 
Så under kommer det et bildedryss fra ja, si februar i år, da jeg oppgraderte iPhonen :)

 Satt ute i går, ble jaggu solbrent! :D
 En stk sliten russ etter landstreff og en sliten Torres
 Torres har fått seg Liverpool genser (flink bestemor som striker)
 1 mai viste min flotte gradestokk nesten 50 + grader i sole ;)
 Torres badet i april igjen i år, starter tidlig den karen..
 Bestefar holder seg like godt! Snart er han 84 år!
 I påska var det familietreff i Sogn og Fjordane, Jørgen fikk seg ny baby ;)
 Torres og jeg på vanlig bygda rundt tur!
 Flott måne i sjøen
 Jeg fikk solgt god bilen i slutten av mars... :(
 Torres sitt fotspor!
 Feira at fattarn ble gammal, brukte mine flotte kunstnerevner :p
 Torres måtte prøve "bleie"
 Torres opplevde også sin første togtur i 2012
 Blitt litt sofistikert i antrekkene på jobben
 Har hatt noen koselige besøk av Henriette og Varg gutten <3
 Min egne lille prins <3
 Verdens beste jente <3
 Fikk denna av en på jobben
 Faktisk gått noen turer på skia mine og!
 Klatremus i leiligheta, ingenting hindrer denne gutten her!
 Har eti Espa boller for første gang?!
Kan ikke si jeg ble spesielt begeistra..
 Torresen føys i februar, så vi dro i dyrebutikken og kjøpte flisgenser og griseøre!
Ser ikke datoen her, men detta var i februar i år. Var bra kaldt!

Ja, kort oppsummert fra februar 2012! 
Skjer ikke så ekstremt mye her, Kurt´n har operert handa og går med gips, jeg jobber, Torres lever!
Får se om jeg kommer på et litt glupere innlegg en anna dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar