mandag 18. juli 2011

Første dag i ny jobb!

På tide med en update kanskje? :p jeg har nå fløtt over at til rett sie ta landet :) kjørte over fredag og kom trygt fram med alt av ting og tull jeg har klart å samle gjennom 3år i bergen.. :) i dag har det vært en lang dag i "ny" jobb! :) stor kost meg og venter bare på fortsettelsen! Sitter i skrivende stund litt sliten på toget hjem.. Må finne meg leilighet i oslo snarest,for denne pendlinga var ikke mye gøy.. :( men jeg klager ikke på det å faktisk være tilbake på hjemtraktene,både jeg og Torres nyter livet :) kommer nok noen oppdateringer framover,har en del innlegg jeg mangler å poste :s håper alle har en flott mandag :)

1 kommentar:

  1. :D liker bilde! ikke feil :P Har det endelig gått opp for deg at du er blitt områdeleder no?
    Satser på at du finner eg eget sted snart då.. Det er ikke kjekt å bruke flere timer av dagen på å pendle fram og tilbake på jobb nei..
    Venter i spenning på de innleggene du mangler..

    SvarSlett