søndag 27. november 2011

En søndag i Kariannes leilighet:

Det er første søndag i advent, Lyset er tent og har brent litt,
men glemte å ta bilde når jeg hadde fyr.
Som i fjor ere svarte lys med lilla bånd!
Torres er sliten etter en tur til Sognsvann, men vi rakk å gå tur før
det ble alt for kjipt vær ute!
Vi hadde sooool :)
Så var det denne undertøysryddinga jeg skulle ta :p
Her er haugene med hivebare bher og truser...
Resultatet etter rydding :
Sånn så det ut før jeg helte alt på hodet:p
Veit det ikke er store forskjellen, men nå har jeg ryddet i det og har god samvittighet.
Samt at en syk sanhet kom på bordet..
I en alder av 23 og lite rydding i undertøy viste det seg at:
Jeg hadde rundt 20 bher
og
103 string/truser/boksere.....!
Sykt sier jeg bare...
Ingen hemmelighet at vi jenter liker å handle nytt undertøy støtt og stadig, men kanskje vi burde sjekke hva vi har først før vi bruker penger "unødvendig" :p
Jeg har i allefall lært meg at undertøy ekke mitt største behov pr.dags dato ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar