torsdag 24. november 2011

Lukte på....

Litt av en heading, men kommer nå noe forklarende etterhvert ;)
Tenkte det var på sin plass med et kjapt innlegg!
Vært kaotisk på jobb, og er det fortsatt men har skvist inn en tur til Bergen fra søndag til og med i dag tidlig. Ganske deilig skal jeg si dere! Traff også en haug med herlige folk jeg har savnet!!
Nå er jeg trygt på plass i leiligheta mi igjen, hatt besøk av elektrikker, håper virkelig ting kan ordne seg snart, masse penger fyker om dagen.. :s
Torres kom for to timer siden ish, han har nesten bare sovet siden:p En Hadelandsferie har slitt ut gutten min...!
Ellers er det vel att to arbeidsdager, før jeg tar helg, litt sånn utpå lørdagen forhåpentligvis :)
Tilbake til headingen:p
Lukte på....
I helga startet jeg og Kurt julegave handlingen, fikk unna 2 av de kanskje vanskeligste gavene, deilig følelse å ha startet i alle fall :)
Ellers lurer jeg på om jeg skal ta en ny runde i studio for en shoot... ?
Også trur jeg badet kommer til å lukte litt ekkelt framover.. :s
Oppstart av varmekabler som ikke har vært i bruk på evigheter ekke gøy....
Er også i en diskusjonsfase over å lage meg et budsjett...! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar