torsdag 7. april 2011

Karianne tester igjen..

....spylevæske!
Ja, som drikke:p
Var på jobb på norges anus (Stord) og hadde jo for lenge siden kjøpt spylevæske til firmabilen, i håp om at noen andre gadd å fylle på den tomme bilen..
Men det var det seff ingen som gadd, så jeg måtte til pærs som vanlig!
Åpnet panseret, og tok vekk lokket på tanken til spylevæska, hadde bare igjen å åpne kanna..
Den hadde liggi baki baksetene, så folk har jo tråkki og fløtti og sparka på den fordømte kannas kork hadde blitt ødelagt..
Smarte meg putta kanna mellom knæra og begynte å skru, og plutselig løsna korken og spylevæske fløy til alle kanter:s
Fikk en god dusj i trynet, munnen og kroppen!
Rakk ikke tenke de første 3 sekundene, så svelgte en god munnfull spylevæske..
Når jeg endelig fikk kontakt med hjernen igjen heiv jeg meg etter vannflaska for å spyle ut av øynene, spylte kjæften, egentlig hele ansiktet..
klæra var gjennomvåte og jeg sto bare der å smakte på sprit og såpe i munnen:p
Kjente kvalmen komme sigende, så ble en kjapp tur inn på en bensin stasjon, vaske ansiktet enda litt til, drikke vann, kjøpe is og trøkke nedpå!
Min mor tipset meg om å få ned melkeprodukter for å hjelpe magen med sjokket..!
Så i løpet av den 10 timer lange dagen trykte jeg i meg en is, to yoghurt og en sjokomelk..
Formen er bra i dag, men sleit lenge i går!
Anbefaler ingen å smake på spylevæske, og jeg kan ikke fatte og begripe de som drikker spylevæske frivillig! Splitter pine gale de!!
Får tru jeg tester noe mer spennende og fornuftig neste gang ;)

4 kommentarer:

  1. Veldig bra Karianne.. Du imponerer stadig :D Må si eg lo litt når du fortalte hva du hadde klart å gjøre.. å forstår hvorfor du var i så godt humør den bilturen der :P Ikke alle som drikker sprit å kjører bil samtidig.. Å sånn som du luktet, så må du jo bli høy! :P hehe..
    Men vi skal være fornøyd med at det gikk såpass bra som det gikk... :D

    SvarSlett
  2. Du har ikke noe du skulle sagt om lukt, du kjente det ikke engang! Så sipp it ;)

    Strålende fornøyd jeg at jeg bare var uggen og slapp unna spyinga! :D

    SvarSlett
  3. hehe.. om du hadde spylt på innsiden av bilen tror eg at eg hadde falt ut av vinduet :P Tror vi begge skal være fornøyd med at det ikke skjedde.. :P

    SvarSlett
  4. hahahah!! Offa meg, du er uheldig da.

    SvarSlett