søndag 10. april 2011

Rolig feiring :)

I går feiret jeg og Kurt 3 års dagen vår ekstremt rolig :)
Inget mas, inget tjas, spiste middag sammen, snakket litt og så en film før jeg stakk på jobb!
Begge to er spente på hva som skjer framover, hvor vi er i verden etter 1 august og alt...
Mye som svirrer om dagen, derfor er det deilig å tenke på at jeg snart skal en tur hjem til Hadeland og bare samle energi, se familien og slippe alt av mine skuldre for 5 hele dager!
Gleder meg :D
(for de som lurer: bildet er tatt i dåpen til Jørgen sommern 2010 i Nordheimsund)

3 kommentarer:

  1. Grattulerer med 3årsdagen i går :)
    Hørtes ut som en avslappende deg det derre :)
    blir sikker digg å komme hjem til familien å slappe av.. Må kose deg masse hvertfall..

    SvarSlett
  2. Takk :)

    Gleder meg masse til å komme hjem! Ikke vært hjemme siden jula!

    SvarSlett
  3. Då begynner det å bli på tide å komme seg hjem :)

    SvarSlett